Halva priset för nya företag

Vi förstår att det är mycket att göra i ditt nya företag. För att underlätta din vardag erbjuder vi dig just nu 50% rabatt på Blikks smarta system i ett helt år!*

Blikk ger dig full koll på offerter, uppgifter, projekt, tidrapportering, kvitton, utlägg, faktura- och löneunderlag. Det innebär mindre admin, mer tid till din verksamhet och ökad lönsamhet – oavsett om du är konsult eller hantverkare.

 

Mindre admin. Mer arbetsro.

    • Samla dina viktigaste funktioner i ett molnbaserat system – få mer tid till ditt nystartade företag
    • Få full koll på dina offerter, uppgifter och projekt
    • Tappa inte bort fakturerbara timmar
    • Minska administrationen med flera timmar per vecka
    • Skapa tid för viktigare uppgifter
    • Integrerat med marknadens ledande ekonomi- och lönesystem
    • Tusentals nöjda kunder över hela Sverige
David Baron - ndit

”Tack vare Blikk kan jag fakturera en timme mer varje dag, vilket motsvarar en 20-procentig ökning av debiteringsgraden”

– David Baron, Ndit

Olika branscher, olika behov

Blikks flexibla system underlättar vardagen för tusentals användare i olika branscher som bygg och hantverk, entreprenad, IT, marknadsföring, kommunikation och redovisning.

Vi vet att olika företagare har olika behov och därför erbjuder vi också flera editioner av Blikk. Boka en gratis demo så guidar vi dig till den edition som passar din nystartade verksamhet bäst!

Kalkylposter

Funktioner som underlättar din vardag

Tidrapportering

Rapportera enkelt din tid via dator eller mobil – mot särskilda projekt, arbetsordrar, enskilda uppgifter eller aktiviteter. Underlätta tidrapporteringen med start och stopp funktionen eller redovisa tiden dag-, vecko- eller månadsvis.

Läs mer om tidrapporteringen.

Projekthantering

Få full koll på dina kommande, pågående och avslutade projekt – hela vägen från planering till uppföljning. Du kan enkelt samarbeta med dina kollegor, skapa budgetar och tidskalkyler samt följa ekonomiska nyckeltal i realtid.

Läs mer projekthanteringen.

Uppgifter och checklistor

Tappa inga viktiga uppgifter mellan stolarna. Skapa to-dos, delegera & se status på dina och ditt teams uppgifter.

Läs mer om uppgiftshanteringen.

Kvittohantering

Slipp kvittohögar en gång för alla. Fota dina kvitton och registrera utlägg direkt i mobilen – du väljer själv om utläggen ska ersättas på din lön eller faktureras vidare till kund.

Läs mer om kvittohanteringen.

Offertverktyg

Med hjälp av Blikks offertverktyg kan du snabbt och smidigt skapa offerter som skickas ut till dina kunder för digital signering. Givetvis har du även möjlighet att hantera ROT/RUT-uppgifter.

Läs mer om sälj- och offertverktyget.

Löneunderlag

När tid och utlägg har attesterats kan du enkelt sammanställa kompletta löneunderlag som skickas över till lönesystemet för vidare behandling – utan onödigt dubbelarbete och manuella processer.

Läs mer om löneunderlag.

Fakturaunderlag

Ta rätt betalt för dina uppdrag. Med hjälp av Blikk tappar du inte bort några upparbetade timmar eller påslag. Sammanställ enkelt kompletta fakturaunderlag som skickas över till ekonomisystemet för vidare behandling. Givetvis finns även stöd för ROT/RUT.

Läs mer om fakturaunderlag.

Avtalshantering

Samla alla interna och externa avtal i ett överskådligt register. Skicka ut dem för digital signering och sätt upp bevakningsdatum för att hålla koll på när avtal är på väg att löpa ut eller måste förnyas.

Läs mer om avtalshanteringen.

Analys- och rapportverktyg

Få full inblick i din verksamhet och ta välinformerade beslut med hjälp av realtidsgenererade rapporter, i ett smart analysverktyg. Följ upp, utvärdera och analysera med hjälp av ekonomiska översikter och rapporter.

Läs mer om analys- och rapportverktyget.

Integrationer

Blikk är integrerat med marknadens vanligaste ekonomi- och lönesystem, vilket innebär att du slipper onödigt dubbelarbete och manuell hantering av faktura- och löneunderlag.

Läs mer om integrationer.

Åtkomst för din byrå

För att underlätta lönehanteringen ytterligare, kan du med fördel bjuda in din ekonomibyrå till Blikks kostnadsfria partnerportal. Här kan ni samarbeta med varandra och byrån kan dessutom sakgranska tidrapporter, kvitton och utlägg, samt exportera kompletta löneunderlag.

Läs mer om partnerportalen.

Mobilapp

Ta med dig kontoret på fickan – med Blikks mobilapp. Hantera enkelt dina projekt, arbetsordrar och ÄTA-arbeten medan du arbetar ute på fältet.

Läs mer om mobilappen.

Boka en gratis demo

Fyll i formuläret så berättar vi mer om hur Blikk kan underlätta vardagen för just dig och ditt företag:

*OBS! För att kunna ta del av erbjudandet måste du ha startat din verksamhet inom de senaste 12 månaderna. Du måste även uppge ’Nystartad’ vid kontakt med våra säljare, så att de har möjlighet att registrera rabatten, som är giltig i 12 månader. Erbjudandet är endast giltigt för dig som aktiverar ett konto mellan 1 april – 30 april 2024.