I Blikks partnerportal har du som byrå möjlighet att bjuda in och samarbeta med dina kunder. När majoriteten av kunderna arbetar i ett och samma system slipper ni onödigt dubbelarbete och kan standardisera ert arbetssätt för lön.
När majoriteten av dina kunder jobbar i ett och samma system slipper du dubbelarbetet som det innebär att jobba i flera olika system. Använd istället Blikks partnerportal för att samla och se alla dina kunders tidrapporter och kvitton, dela dokument och skicka meddelanden.
”Med Blikk Partnerportal för redovisningsbyråer kan du digitalisera din verksamhet och öka lönsamheten för både dig och dina kunder”
Rickard Palo, Blikk
Vad kan du göra i Blikks partnerportal?
Sakgranska tidrapporter och kvitton för dina kunder som använder Blikk (Easy, Business eller Pro)
I Blikk ser du en komplett förteckning över alla anställda som din kund har registrerade som användare i Blikk, här finns information om kontaktuppgifter, anställningsnummer och löneform.
Sakgranska tidrapporter per anställd, här ser du allt: frånvaro, avvikelser, tillägg, resor och traktamenten.
Se, granska och justera kvitton för alla anställdas privata utlägg under löneperioden.
Förhandsgranska ett komplett löneunderlag för att sedan exportera som PDF eller en komplett lönefil. Du kan spara filen i det format som krävs för att läsa in filen i de vanligaste löneprogrammen: Fortnox Lön, Kontek Lön, Crona Lön, Visma Lön och Hogia Plus Lön.
Förenkla kvittohanteringen
Dina kunder fotar, registrerar och attesterar kvitton direkt i Blikk
Du som byråpartner kan sedan plocka ut utläggsrapporter i Blikk, se alla inköp och bokföra i bulk
Genom integrationen med ekonomisystemet kan verifikationer skapas på kvitton och inköp med företagskort
Verifikationsnummer visas i en överskådlig lista, så du vet vilka kvitton du har bokfört
Lägg upp, dela och lagra årshandlingar och andra viktiga dokument med dina kunder.
Skapa och behörighetsstyr dokumentmappar.
Få mejlnotiser när nya dokument har lags till.
Alla filer är säkra och ingen obehörig kan läsa dem.
I den kostnadsfria partnerportalen ingår 1 GB lagring, du kan enkelt köpa till och utöka lagringsutrymmet vid behov.
”Eftersom vi arbetar med revision har vi ett stort behov av att kunna dela dokument och andra viktiga handlingar med våra kunder. Tack vare Blikks partnerportal kan vi göra detta på ett snabbt och smidigt sätt!”
– Nicklas Paulsson, Qrev, användare av partnerportalen
Bjud in dina kunder till Blikk
I partnerportalen har du möjlighet att bjuda in dina kunder till att samarbeta i Blikk
Det finns flera olika editioner av systemet att välja mellan, den Blikk-edition du väljer att bjuda in din kund till beror helt och hållet på den funktionalitet som kunden behöver och hur ni vill kunna samarbeta
Genom att teckna ett återförsäljaravtal med oss har din byrå även möjlighet till både provisioner och rabatterade priser
Vi hjälper till med både införsäljning och demos för dina kunder och sköter även den dagliga supporten
Välj den version av Blikk som passar din kund bäst
Det finns flera olika editioner av systemet att välja mellan, den Blikk-edition du väljer att bjuda in din kund till beror helt och hållet på den funktionalitet som kunden behöver och hur ni vill kunna samarbeta i Blikk.
Pro
Fr.359
Priser varierar beroende på licensnivå och antal användare. Prisexempel fr. 359 till 29 kr per användare vid betalning med årsfaktura.
Full funktionalitet. Jobba i ett helt affärsflöde, från sälj till komplett projekthantering och uppföljning.
FUNKTIONER
Projekthantering
Resursplanering (full funktionalitet)
Uppgiftshantering
Tidrapportering (fakturerbar & intern tid)
Kvittohantering
Resa & traktamente
Fakturaunderlag
Leverantörsfakturor
Affärsmöjligheter & säljtavla
Offertverktyg med e-signering
Avtalshantering
Rapportpaket
Analysverktyg
Kund- & kontaktregister
Startsida med internt nyhetsflöde
E-signering
Mobilapp
Inloggning med BankID
Säker dokumentdelning mellan dig som byrå och din kund.
Business
Fr.199
Priser varierar beroende på licensnivå och antal användare. Prisexempel fr. 199 till 29 kr per användare vid betalning med årsfaktura.
Tidrapportering med grundläggande funktioner för dig som arbetar med kunder och projekt.
Genom att kunna arbeta i ett och samma system, oavsett vilka ekonomi- och lönesystem som era kunder använder, slipper ni onödigt dubbelarbete och kan minska den manuella hanteringen av kvitton, utlägg och löneunderlag.