Priser

Samla allt i ett molnbaserat system - för enkel överblick.

Blikk samlar företagets viktigaste funktioner i ett molnbaserat system. För total kontroll, mindre administration och bättre lönsamhet. Välj den modulpaketering som passar er bäst, Blikk Pro, Business, Easy eller Byrå. Spara tid och börja effektivisera din verksamhet redan idag!

Blikk Pro

För dig som söker ett komplett system – för alla delar i din verksamhet. Blikk Pro ger dig total överblick, från första kontakt med kunden genom försäljning, offert, projekt- och resursplanering till tidrapportering, kvittohantering och fakturering. Följ upp dina jobb och projekt samt analysera med översikter och rapporter. Förbättra arbetsprocesser, bygg starkare team och jobba smartare. 

Moduler som ingår

Tidrapportering

Tidrapportera från datorn eller i mobilappen och mot särskilda projekt, arbetsordrar, enskilda uppgifter eller aktiviteter.

Läs mer om tidrapportering.

Säljstöd & offertverktyg

Lägga upp en säljtavla samt skapa och följ affärsmöjligheter genom hela säljprocessen. Med det smidiga offertverktyget kan du även skapa och skicka offerter till dina kunder och vid vunnen affär/accepterad offert skapa en order.

Läs mer om säljstöd och offertverktyg.

Kontakt- & kundregister

I ett smart register får du koll på alla dina kontakter och vad du har för relation till dem. Med inbyggt GDPR-stöd får du också hjälp att behandla uppgifterna på ett korrekt sätt. Lägg in nya företag och viktiga kontaktpersoner direkt via Blikks mobilapp, även när du är på resande fot och inte har en dator till hands.

Läs mer om kontakter.

Resursplanering

Få en fullständig översikt över din beläggning och dina anställdas tid, samtidigt som du säkerställer att dina projekt blir klara i tid.

Läs mer om resursplanering.

Mobilapp

Med Blikk mobilapp får du de viktigaste funktionerna i fickan, smidigare än någonsin! Mobilappen finns som nedladdning för både iOS och Android.

Läs mer om mobilappen.

Löneunderlag

När tid och utlägg har attesterats kan du exportera ett komplett löneunderlag för vidare behandling i lönesystemet.

Läs mer om löneunderlag.

Projektplanering

Få full koll över alla kommande, pågående och avslutade projekt. Underlätta er projektkommunikation och projektredovisning med smarta uppgiftstavlor och detaljerade ekonomiska översikter.

Läs mer om projektplanering.

Kvittohantering

Slipp alla kvittohögar en gång för alla. Registrera dina utlägg digitalt och fota kvitton med Blikks mobilapp. Du kan välja om utlägget ska kopplas till en order och faktureras vidare till kund eller om det är privat och ska läggas på din lön. Kvitton och utlägg skickas direkt för attest till attestansvarig och din redovisningsbyrå kan granska alla underlag via en egen portal.

Läs mer om kvittohantering.

Uppgifter & checklistor

Låt inga uppgifter ramla mellan stolarna. Lägg till beskrivningar, checklistor, bifoga filer samt sätt start- och slutdatum. Gör tidsestimat och delegera och samarbeta med dina kollegor.

Läs mer om uppgifter.

Avtalshantering med e-signering

Lägg till avtalsfakturering på dina arbetsordrar och uppdrag. Skicka viktiga dokument och avtal för e-signering till flera olika parter. E-signeringen görs via integration med Scrive och BankID.

Läs mer om avtalshantering.

Integration med ekonomisystem

Med Blikks smarta integrationer slipper du onödigt dubbelarbete och manuell hantering. Koppla Blikk till ditt ekonomisystem och exportera kompletta lönefiler, färdiga för import till alla de vanligaste lönesystemen.

Läs mer om integrationer.

Språkstöd (engelska)

Blikk har språkstöd både i desktop och mobilappen. Det innebär att användare själv kan välja att byta språk till engelska. Notera däremot att desktop endast har språkstöd i applikation och inte under admin / inställningar.

Projekt/arbetsorder

Få total koll på alla pågående och utförda uppdrag, maskintimmar, artiklar, priser och restider. Personalen får sina projekt/arbetsordrar tillsammans med tydliga instruktioner i sin mobilapp, och kan enkelt rapportera på rätt jobb samt spara dokument på rätt uppdrag.

Läs mer om orderhantering.

Fakturaunderlag

Ta rätt betalt för rätt uppdrag. Med Blikk missar du inga upparbetade timmar, kostnader eller påslag eftersom allt finns samlat på ett ställe. Skapa ett komplett fakturaunderlag och skicka det direkt till ditt ekonomisystem för fakturering.

Läs mer om fakturaunderlag.

Analysverktyg & Rapporter

Få full inblick i din verksamhet och ta välinformerade beslut med hjälp av realtidsgenererade rapporter, i ett smart analysverktyg. Följ upp, utvärdera och analysera med hjälp av ekonomiska översikter och rapporter.

Läs mer om analys och rapporter.

Startsida med Intranät

Använd nyhetsflödet på Startsidan som ett intranät. Du och dina kollegor kan lägga upp nyheter och rutiner som ska kommuniceras, bifoga bilder, gilla samt kommentera.

Läs mer om startsidan.

Åtkomst för din redovisningsbyrå

Underlätta samarbetet med din byrå! Blikk erbjuder en kostnadsfri partneringång för byråer med kunder som använder Blikk. I partnerportalen kan din byrå se och sakgranska tidrapporter, kvitton och utlägg. De kan även exportera färdiga lönefiler för import till lönesystemet.

Läs mer om partnerportalen.

Robin Ljungberg - ekonomichef på Mässbolaget

”Genom att byta ut vårt tidigare system mot Blikk sparar vi 100 000 kronor per år bara i minskade licensavgifter”

– Robin Ljungberg, Mässbolaget, användare av Blikk Pro

Licenser för Blikk Pro

Välj mellan olika licenser:

(För att kunna använda Blikk krävs minst en TOTAL licens)

Tilläggstjänster

Glöm inte bort att komplettera med våra smarta tilläggstjänster:

Kvittotolkning

Minska den manuella kvittohanteringen ytterligare. Kvittotolkningen fungerar i desktop och mobilappen och läser in datum, belopp och moms. Med tid lär sig tolkaren att känna igen samt föreslår hur olika typer av kvitton ska konteras.

Pris: 119 kr / månad och företag.*

*Upp till 100 tolkningar per månad.
Extra tolkningar utöver detta debiteras i efterhand 1,50 kr/styck.

E-signering

Med tilläggstjänsten e-signering kan du skicka ut uppladdade avtal och dokument för signering. Ställ in behörigheter och ange vem eller vilka som ska signera dokumentet och i vilken ordning. E-signeringen görs via Scrive eller BankID.

Pris: 10-40 kr / signering, beroende på hur många signeringar man köper samtidigt.

SMS

Blikk erbjuder en integrerad SMS-tjänst som gör det möjligt att skicka textmeddelanden till dina medarbetare. Perfekt för dig som upplever att de anställda glömmer bort att rapportera interntid, frånvaro och arbetad tid i projekt.

Pris: 1 kr / st, köps i jämna hundratal.

Blikk Business

För dig som söker ett system primärt för tidredovisning och arbetsorder. Med Blikk Business samlar du dina kontakter, projekt/arbetsorder och tidrapportering på ett och samma ställe. Hantera alla kvitton, utlägg och skapa kompletta faktura- och löneunderlag. Följ upp jobben i realtid och analysera med rapporter. Minska administrationen, förenkla arbetsprocesser och frigör mer tid till att utveckla din verksamhet.

Moduler som ingår

Tidrapportering

Tidrapportera från datorn eller i mobilappen och mot särskilda projekt, arbetsordrar, enskilda uppgifter eller aktiviteter.

Läs mer om tidrapportering.

Fakturaunderlag

Ta rätt betalt för rätt uppdrag. Med Blikk missar du inga upparbetade timmar, kostnader eller påslag eftersom allt finns samlat på ett ställe. Skapa ett komplett fakturaunderlag och skicka det direkt till ditt ekonomisystem för fakturering.

Läs mer om fakturaunderlag.

Mobilapp

Med Blikk mobilapp får du de viktigaste funktionerna i fickan, smidigare än någonsin! Mobilappen finns som nedladdning för både iOS och Android.

Läs mer om mobilappen.

Löneunderlag

När tid och utlägg har attesterats kan du exportera ett komplett löneunderlag för vidare behandling i lönesystemet.

Läs mer om löneunderlag.

Projekt/arbetsorder

Få total koll på alla pågående och utförda uppdrag, maskintimmar, artiklar, priser och restider. Personalen får sina projekt/arbetsordrar tillsammans med tydliga instruktioner i sin mobilapp, och kan enkelt rapportera på rätt jobb samt spara dokument på rätt uppdrag.

Läs mer om orderhantering.

Kontakt- & kundregister

I ett smart register får du koll på alla dina kontakter och vad du har för relation till dem. Med inbyggt GDPR-stöd får du också hjälp att behandla uppgifterna på ett korrekt sätt. Lägg in nya företag och viktiga kontaktpersoner direkt via Blikks mobilapp, även när du är på resande fot och inte har en dator till hands.

Läs mer om kontakter.

Integration med ekonomisystem

Med Blikks smarta integrationer slipper du onödigt dubbelarbete och manuell hantering. Koppla Blikk till ditt ekonomisystem och exportera kompletta lönefiler, färdiga för import till alla de vanligaste lönesystemen.

Läs mer om integrationer.

Språkstöd (engelska)

Blikk har språkstöd både i desktop och mobilappen. Det innebär att användare själv kan välja att byta språk till engelska. Notera däremot att desktop endast har språkstöd i applikation och inte under admin / inställningar.

Kvittohantering

Slipp alla kvittohögar en gång för alla. Registrera dina utlägg digitalt och fota kvitton med Blikks mobilapp. Du kan välja om utlägget ska kopplas till en order och faktureras vidare till kund eller om det är privat och ska läggas på din lön. Kvitton och utlägg skickas direkt för attest till attestansvarig och din redovisningsbyrå kan granska alla underlag via en egen portal.

Läs mer om kvittohantering.

Rapporter

Följ upp, utvärdera och analysera med hjälp av ekonomiska översikter och rapporter.

Läs mer om rapporter.

Åtkomst för din redovisningsbyrå

Underlätta samarbetet med din byrå! Blikk erbjuder en kostnadsfri partneringång för byråer med kunder som använder Blikk. I partnerportalen kan din byrå se och sakgranska tidrapporter, kvitton och utlägg. De kan även exportera färdiga lönefiler för import till lönesystemet.

Läs mer om partnerportalen.

”Blikk samlar många av de funktioner som är väsentliga för oss som konsultbolag. Vi har bland annat en smidig tidrapportering som underlag för både fakturering och lönehantering.”

– Anna Forsberg, IcTech, användare av Blikk Business

Licenser för Blikk Business

Välj mellan olika licenser:

(För att kunna använda Blikk krävs minst en TOTAL licens)

Vill du även jobba med säljtavlor, projekt och offerter? Uppgradera till Blikk Pro

Tilläggstjänster

Glöm inte bort att komplettera med våra smarta tilläggstjänster:

Ledighetsplanering

Med ledighetsplaneringen har du möjlighet att planera in semester och tjänsteledighet på ett och samma ställe. Anställda kan dessutom ansöka om ledighet samt göra sjukanmälan och anmälan om VAB.

Pris: 199 kr / månad och företag vid betalning med årsfaktura. 249 kr / månad och företag vid betalning med månadsfaktura.

Kvittotolkning

Minska den manuella kvittohanteringen ytterligare. Kvittotolkningen fungerar i desktop och mobilappen och läser in datum, belopp och moms. Med tid lär sig tolkaren att känna igen samt föreslår hur olika typer av kvitton ska konteras.

Pris: 119 kr / månad och företag.*

*Upp till 100 tolkningar per månad.
Extra tolkningar utöver detta debiteras i efterhand 1,50 kr/styck.

E-signering

Med tilläggstjänsten e-signering kan du skicka ut uppladdade dokument för signering. Ställ in behörigheter och ange vem eller vilka som ska signera dokumentet och i vilken ordning. E-signeringen görs via Scrive eller BankID.

Pris: 10-40 kr / signering, beroende på hur många signeringar man köper samtidigt.

SMS

Blikk erbjuder en integrerad SMS-tjänst som gör det möjligt att skicka textmeddelanden till dina medarbetare. Perfekt för dig som upplever att de anställda glömmer bort att rapportera interntid, frånvaro och arbetad tid i projekt.

Pris: 1 kr / st, köps i jämna hundratal.

Blikk Easy

Spara tid och underlätta lönehanteringen. Blikk Easy passar företaget som söker ett molnbaserat system för närvaro- och frånvarorapportering. Dina anställda kan även registrera resa, traktamenten och kvitton. Blikk Easy är kompatibelt med marknadens vanligaste lönesystem och du kan kostnadsfritt bjuda in din redovisningsbyrå för att sakgranska allt som registrerats samt exportera korrekta löneunderlag.

Moduler som ingår

Tidrapportering (närvaro & frånvaro)

Snabb registrering och attest av närvaro- och tidsavvikelser som t ex övertid, semester, sjukdom och VAB.

Läs mer om tidrapportering.

Schemahantering

Skapa scheman för olika sysselsättningsgrader. Hantera säsongsavvikelser och skiftscheman.

Mobilapp

Ladda ned rapporter och analysera både närvaro och avvikelser. All tidsdata finns samlad på ett och samma ställe.

Läs mer om mobilappen.

Språkstöd (engelska)

Blikk har språkstöd både i desktop och mobilappen. Det innebär att användare själv kan välja att byta språk till engelska. Notera däremot att desktop endast har språkstöd i applikation och inte under admin / inställningar.

Resa & traktamente

Rapportera bilresor, körda km och traktamenten samt om de ska ersättas vid löneutetalningen.

Ledighetsplanering (tilläggstjänst)

Översikt över ledighetansökningar, semester och annan frånvaro. Anställda kan även göra sjukanmälningar.

Samarbeten

Bjud in din redovisningsbyrå till den kostnadsfria partnerportalen. Här kan de bl a exportera korrekta löneunderlag, ni kan även dela viktiga dokument och skicka meddelanden till varandra.

Läs mer om partnerportalen.

Kvittohantering

Underlätta hanteringen av kvitton och utlägg. Fota och registrera allting när du är på språng.

Läs mer om kvittohantering.

Löneunderlag

När tid och utlägg har attesterats kan du exportera ett komplett löneunderlag för vidare behandling i lönesystemet.

Läs mer om löneunderlag.

Mobilapp & BankID

Registrera tid och kvitton, var du än befinner dig. Dina anställda kan sköta allt i den smidiga mobilappen. Det finns i Blikk även möjlighet till inloggning med BankID.

Läs mer om mobilappen.

Vill du kunna jobba med projekt och rapportera fakturerbar tid? Testa Blikk Pro

Tilläggstjänster

Glöm inte bort att komplettera med våra smarta tilläggstjänster:

Kvittotolkning

Minska den manuella kvittohanteringen ytterligare. Kvittotolkningen fungerar i desktop och mobilappen och läser in datum, belopp och moms. Med tid lär sig tolkaren att känna igen samt föreslår hur olika typer av kvitton ska konteras.

Pris: 119 kr / månad och företag.*

*Upp till 100 tolkningar per månad.
Extra tolkningar utöver detta debiteras i efterhand 1,50 kr/styck.

Ledighetsplanering (Frånvaro & Sjukanmälan)

Med ledighetsplaneringen (frånvaro och sjukanmälan) har du möjlighet att planera in semester och tjänsteledighet på ett och samma ställe. Anställda kan dessutom ansöka om ledighet samt göra sjukanmälan och anmälan om VAB.

Pris: 199 kr / månad och företag vid betalning med årsfaktura. 249 kr / månad och företag vid betalning med månadsfaktura.

SMS

Blikk erbjuder en integrerad SMS-tjänst som gör det möjligt att skicka textmeddelanden till dina medarbetare. Perfekt för dig som upplever att de anställda glömmer bort att rapportera interntid, frånvaro och arbetad tid i projekt.

Pris: 1 kr / st, köps i jämna hundratal.

Blikk Byrå

Blikk Byrå ger dig full koll på tidredovisning, fakturering och löneunderlag – både för dig som redovisningsbyrå och för dina kunder. I ett molnbaserat system kan du hantera alla dina uppdrag och uppgifter. Dessutom kan du genom partnerportalen även förenkla samarbetet med dina kunder.

Är du en mindre byrå med upp till två användare? Då kan du använda all funktionalitet i Blikk Byrå – helt kostnadsfritt!

Moduler som ingår

Uppdragshantering

Få total koll på alla pågående och utförda uppdrag, artiklar, priser och restider. I Blikk kan du coh dina kollegor jobba med både löpande och fasta priser. Det finns även möjlighet att jobba med återkommande fakturering.

Läs mer om uppdragshantering.

Avtalshantering med e-signering

Lägg upp och håll koll på dina avtal i Blikk. Jobba med behörighetsstyrning samt skicka avtal och andra viktiga dokument för e-signering till flera olika parter. Blikk tillhandahåller e-signering via Scrive & BankID.

Läs mer om avtalshantering.

Kontakt- & kundregister

I ett smart register får du koll på alla dina kontakter och vad du har för relation till dem. Med inbyggt GDPR-stöd får du också hjälp att behandla uppgifterna på ett korrekt sätt. Lägg in nya företag och viktiga kontaktpersoner direkt via Blikks mobilapp, även när du är på resande fot och inte har en dator till hands.

Läs mer om kontakter.

Kvittohantering

Slipp alla kvittohögar en gång för alla. Registrera dina utlägg digitalt och fota kvitton med Blikks mobilapp. Du kan välja om utlägget ska kopplas till en order och faktureras vidare till kund eller om det är privat och ska inkluderas i löneunderlaget. Kvitton och utlägg skickas direkt för attest till attestansvarig.

Läs mer om kvittohantering.

Gemensam dokumentyta för dig och dina kunder

Lägg upp och dela t ex årshandlingar och andra viktiga dokument. Skapa och behörighetstyr dokumentmappar och få mejlnotiser. Din kund kan se och läsa dokument som du har delat samt ladda upp och dela underlag med dig som byrå. Via meddelandefunktionen kan ni även underlätta kommunikationen sinsemellan. Alla filer är säkra och ingen obehörig kan läsa dem.

Läs mer om partnerportalen.

Språkstöd (engelska)

Blikk har språkstöd både i desktop och mobilappen. Det innebär att användare själv kan välja att byta språk till engelska. Notera däremot att desktop endast har språkstöd i applikation och inte under admin / inställningar.

Tidredovisning

Flexibel tidredovisning på artiklar, aktiviteter och uppdrag med t ex löpande, fast pris och återkommande betaltillfällen. Du kan även rapportera intern tid och frånvaro. Tidrapporteringen kan göras både på datorn och i mobilappen.

Läs mer om tidrapportering.

BI & Analysverktyg

Få full inblick i din verksamhet och ta välinformerade beslut med hjälp av realtidsgenererade rapporter, i ett smart analysverktyg.

Läs mer om rapporter.

Samarbeta med dina kunder

Underlätta samarbetet med dina kunder! I kundportalen kan du som byrå se och sakgranska era kunders (som använder Blikk) tidrapporter, kvitton och utlägg. Ni kan även exportera färdiga lönefiler för import till lönesystemet.

Läs mer om partnerportalen.

Löneunderlag

Underlätta lönehanteringen. När alla registrerade timmar, resor och utlägg är attesterade kan ni skapa en komplett lönefil för export till ert lönesystem (Visma Lön, Fortnox Lön, Kontek Lön, Crona Lön, Hogia Plus och PAXml).

Läs mer om löneunderlag.

Bevakningslistor

Bevakningslistor och bevakningspunkter hjälper er byrå att håll koll på vad som ska göras och när, för alla era kunder. Håll era deadlines och säkerställ att allt flyter på som det ska!

Läs mer om bevakningslistor.

 

Anståndslistor

Anståndslistor underlättar processen vid ansökan om byråanstånd. Välj personer från ditt kontaktregister och exportera en komplett anståndslista som kan laddas upp i Skatteverkets e-tjänst för byråanstånd.

 

Fakturaunderlag

Ta rätt betalt för rätt uppdrag. Med Blikk missar du inga upparbetade timmar, kostnader eller påslag eftersom allt finns samlat på ett ställe. Skapa ett komplett fakturaunderlag och skicka det direkt till ditt ekonomisystem för fakturering.

Läs mer om fakturaunderlag.

Rapporter

Följ upp, utvärdera och analysera med hjälp av ekonomiska översikter och rapporter.

Läs mer om rapporter.

Integrationer

Med Blikks smarta integrationer slipper du onödigt dubbelarbete och manuell hantering. Blikk är integrerat med Fortnox, Visma eEkonomi, Visma Administration och Björn Lundén. Du kan även exportera kompletta lönefiler, färdiga för import till alla de vanligaste lönesystemen.

Läs mer om integrationer.

Säljstöd & offertverktyg

Lägga upp en säljtavla samt skapa och följ affärsmöjligheter genom hela säljprocessen. Med det smidiga offertverktyget kan du även skapa och skicka offerter till dina kunder för e-signering.

Läs mer om säljstöd och offertverktyg.

Resursplanering & resursstyrning

Få en fullständig översikt över din byrås resursplanering, samtidigt som du säkerställer att uppdrag blir klara i tid.

Läs mer om resursplanering.

KYC & AML (tillägg)

Med Blikks molnbaserade KYC & AML-lösning kan du leva upp till kraven i penningtvättslagen och arbeta i ett sömlöst flöde under hela processen, från allmän riskbedömning till kundkännedom, bevakning, händelser och avvikelser samt rapportering.

Läs mer om KYC & AML.

”Till skillnad från vårt tidigare system, som var statiskt och krångligt, har Blikk ett modernt gränssnitt och är enkelt att använda.”

– Lucas Lindholm, Elite Accounting, användare av Blikk Byrå

Licenser för Blikk Byrå

Medlemmar i FAR och Srf konsulterna erhåller rabatt
på licenskostnaderna för Blikk Byrå.*

Blikk Byrå - Free

Jobbar du på en mindre byrå?
Byråer med max 2 användare kan använda Blikk Byrå helt kostnadsfritt

* För att kunna använda Blikk krävs minst en TOTAL licens.
För att kunna nyttja rabatten från FAR och Srf konsulterna måste ni meddela oss, rabatten gäller från och med den dag
som vi har kunnat verifiera ert medlemsskap och är giltig tillsvidare.   

Tilläggstjänster

Glöm inte bort att komplettera med våra smarta tilläggstjänster:

KYC & AML

Blikks molnbaserade KYC & AML-lösning hjälper ekonomibyråer att leva upp till kraven i penningtvättslagen och arbeta i ett sömlöst flöde under hela processen, från allmän riskbedömning till kundkännedom, bevakning, händelser och avvikelser samt rapportering.

Klicka här för att se priser.

Kvittotolkning

Minska den manuella kvittohanteringen ytterligare. Kvittotolkningen fungerar i desktop och mobilappen och läser in datum, belopp och moms. Med tid lär sig tolkaren att känna igen samt föreslår hur olika typer av kvitton ska konteras.

Pris: 119 kr / månad och företag.*

*Upp till 100 tolkningar per månad.
Extra tolkningar utöver detta debiteras i efterhand 1,50 kr/styck.

E-signering

Med tilläggstjänsten e-signering kan du skicka ut uppladdade avtal och dokument för signering. Ställ in behörigheter och ange vem eller vilka som ska signera dokumentet och i vilken ordning. E-signeringen görs via Scrive eller BankID.

Pris: 10-40 kr / signering, beroende på hur många signeringar man köper samtidigt.

SMS

Blikk erbjuder en integrerad SMS-tjänst som gör det möjligt att skicka textmeddelanden till dina medarbetare. Perfekt för dig som upplever att de anställda glömmer bort att rapportera interntid, frånvaro och arbetad tid i projekt.

Pris: 1 kr / st, köps i jämna hundratal.

NYHET: Blikk Easy - närvaro, frånvaro, kvitto och resa

 

  • Enkelt och prisvärt, från 29 kr/per månad och användare
  • Välj om anställda ska rapportera närvaro och/eller endast avvikelser
  • Rapportera resor och traktamenten
  • Fota och hantera alla kvitton och utlägg i mobilappen
  • Löneadminstratören hämtar ut attesterade löneunderlag och importerar till lönesystemet
  • Överskådlig ledighets- och semesterplanering samt sjukanmälan
  • Ladda ned rapporter för att analysera närvaro och frånvaro
  • Säker inloggning med BankID eller e-post
Kan jag byta mellan olika licenser och modulpaket?

Ja du kan upp- och nedgradera licenser. Vid nedgradering börjar de nya licenspriserna, samt antal licenser gälla under nästkommande abonnemangsperiod. Du har även möjlighet att uppgradera från Business till Pro om ditt företag vill få utökad funktionalitet i Blikk. 

Hur betalar jag?

Du kan välja att betala med årsfaktura (och därigenom få mellan 10-20% rabatt beroende på licensnivå), eller månadsfaktura. Vi tänker på miljön och skickar därför alla fakturor via e-post.

Läs mer om villkoren för årsfaktura respektive månadsfaktura.

Kan jag avsluta mitt abonnemang när jag vill?

Ja det kan du, i Blikk finns inga bindningstider. Uppsägningen måste dock göras innan nästa den abonnemangsperioden börjar gälla. Vår filosofi är våra kunder ska fortsätta använda systemet för att de är nöjda och inte på grund av långa och krångliga avtalslösningar. 

Tillkommer det några startavgifter?

Nej – vi har inga startavgifter och erbjuder även fri support. Behöver ditt företag mer hjälp att komma igång med inställningar och arbetssätt erbjuder vi även flera utbildningsalternativ, både för administratörer och användare.