Kunderna hyllar Blikks support – får 100% kundnöjdhet

Blikks smarta systemlösningar minskar kundernas administration och skapar tid för det som ligger dem varmast om hjärtat. En central del i att skapa tid för våra kunder är att erbjuda en support i världsklass, där varje kundkontakt inte bara är ett tillfälle att lösa problem, utan också skapa en minnesvärd interaktion.

Under januari månad hade användarstöd över 3400 kundkontakter och vi kan stolt meddela att vi uppnådde en imponerande kundnöjdhet på 100%. Ett resultat av vår supports genuina engagemang för att leverera enastående hjälp till varje enskild kund.

Vi tror på att låta våra kunders röster tala för sig själva, så här är några av de omdömen vi fått från våra kunder under januari:

”Snabb hjälp och trevligt bemötande av supporten!”

”Alltid lika nöjd! :D”

”Världsklass!!”

”Toppklass!”

”Alltid lika snabba och pedagogiska svar”

”Snabbt. Easy-peasy!”

”Snabb återkoppling”

”Problemet löst snabbt och lätt”

”Bra respons och utförlig förklaring!”

”Bra och snabb support, toppen!”

Våra kunders omdömen är en bekräftelse på det hårda arbete som vårt dedikerade supportteam lägger ned varje dag för att säkerställa att våra kunder får den hjälp de behöver på ett snabbt, effektivt och vänligt sätt.

Vi på Blikk är tacksamma för det förtroende våra kunder visar oss genom att välja oss som sin partner, och vi är fast beslutna att fortsätta leverera enastående support och skapa tid med hjärta för alla våra kunder.

Upptäck hur Blikk kan skapa tid för dig

Våra kunder har ordet

”Blikk är lätt att använda! Vi har en hel del medarbetare med begränsad teknikvana, men även för dem går det bra att tidrapportera via Blikks mobilapp.”

– Henrik Haltorp, InduMate Karlstad, användare av Blikk Pro

”Efter implementeringen av Blikk har vi kunnat minska ner på antalet program, vilket har lett till stora tid- och kostnadsbesparingar.”

– Helena Wackt, Diem Ekonomibyrå, användare av Blikk Byrå

"Att kunna arbeta i ett sömlöst flöde med offerter, tidrapportering och ekonomisk uppföljning underlättar verkligen för oss."

– Christophe Mourou, Integration Design, användare av Blikk Pro

”Med Blikk sparar vi massor av värdefull tid. Vårt förra affärssystem var alldeles för tungarbetat och tidskrävande.”

– Maria Mogensen, Rockstore Engineering, användare av Blikk Business

”Tack vare Blikks partnerportal kan vi dela dokument och viktiga handlingar med våra kunder på ett snabbt och smidigt sätt!”

– Nicklas Paulsson, Qrev, användare av Blikk Byrå

Relaterade artiklar

Jobba med projektplanering

BLOGG

Så lyckas du med konsten att delegera arbetsuppgifter

Här delar vi med oss av tips som hjälper dig att bemästra delegeringen och skapa tid för de viktigaste uppgifterna.

Återgå till arbete - normala rutiner

BLOGG

Ta kontroll över din tid med en prioriteringsmatris

Hur ska man egentligen prioritera när allt känns viktigt? Upptäck hur du kan ta kontrollen med en enkel matris.

Projektmetoder

BLOGG

Spara tid och pengar med en digital lönehantering

Här hittar du en handfull konkreta tips som hjälper dig att digitalisera företagets löneadministration och därigenom skapa tid för viktigare saker.