DRIFTSTATUS

Aktuell status i Blikk

För tillfället inga problem

Upplever du något felaktigt?

Kontakta oss på support@blikk.se

Problem i Blikk

Just nu är systemet inte tillgängligt.
Vi arbetar med att lösa problemet så fort som möjligt!

Kontakta oss på support@blikk.se

2018-04-13 09:30

Problem med integrationen gentemot Fortnox

För de allra flesta så är problemen nu avhjälpta. Vi arbetar nu med att säkerställa att allt fungerar så som det ska. 

Om du lagt in leverantörsfakturor manuellt så stäm först av vilka som lagts in manuellt innan ni försöker att hämta in nya leverantörsfakturor så att du inte överför dessa på nytt till samma order. Det enklaste sättet att göra det är att gå till Fakturering > Leverantörsfakturor och där välja fliken Alla. 

Upplever du fortsatta problem inne i Blikk så kontakta oss direkt och ta gärna en printscreen och maila oss på support@blikk.se. 

Stort tack för visat tålamod!

Sidan /driftstatus kommer alltid finnas tillgänglig med aktuell information. Vi hänvisar hit om ni upplever något problem.

Testa gratis i 14 dagar

Ingen betalning eller uppsägning behövs